Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  تاچ ال سي دي تاچ ال سي دي

تبلیغات و سرمایه گذاری

بسته بندي هاي ال سي دي


همچنيد در اين مركز تعويض باتري سامسونگ نوت ۵، تعويض گلس گوشي نمايندگي فروش تاچ و ال سي دي در اصفهان - تاچ ال سي دي - گلكسي نوت5 و… بهاينصورت كه لايههاي گلس روي ال سي دي، تاچ، ال سي دي و لايه نور پسزمينه همگي برروي فريم ال سي دي پرس شده و مجموعهي يكپارچهاي را تشكيل دادهاند. اگر شما اين مقاله آموزنده را دوست داشتيد و مي خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد 2021 (تاچ ال سي دي) لطفا از سايت ما ديدن كنيد.

بسته بندي موبايل با ال سي دي 

بر روي بسته بندي ال سي دي اصل اصطلاح OEM درج شده است. برند گوشي موبايل خود را از دسته بندي محصولات زير انتخاب كرده و در ادامه تاچ ال سي دي مدل گوشي خود را با ليست قيمت مشاهده خواهيد كرد. در ادامه اسامي كامل ماه هاي ميلادي و مطابقت آن ها با ماه هاي شمسي را فرا بگيريد. اگر مايل هستيد هزينه تعويض ال سي دي گوشي خود و يا تعمير آن را دقيقتر برآورد كنيد، ميتوانيد با ثبت درخواستتان در «خدمت از ما» و ثبت جزئيات آن، هزينه تعمير ال سي دي گوشي و يا تعويض آن را به رايگان از كارشناسان استعلام كنيد.

تاچ ال سي دي

تاچ و ال سي دي هاي غير اصل يا به اصطلاح High Copy تفاوت عمده اي با مدل اصلي آن دارند. اما اين مركز با ورود مستقيم تاچ ال سي دي هاي اصل و باز شده از روي گوشي به صورت مستقيم از كشورهاي همسايه، روي تاچ ال سي دي ها قيمت گذاري منصفانه اي داشته و تمام محصولات خود را با كمترين سود ممكن به فروش مي رساند. حواستان باشد كه نمونه هاي تقلبي و فيك ارزان قيمت را به جاي ال سي دي اصل با قيمت گرانتر به شما نفروشند.

صفحه لمسي

Digitizer Touch Screen / صفحه لمسي ديجيتايزر: به اين لايه به اختصار تاچ يا ديجيتايزر گفته ميشود. عملكرد همه اين قطعات در كنار يك ديگر باعث مي­شود تا شما بتوانيد تصاوير و اطلاعات گوناگون را بر روي صفحه نمايش گوشي­تان مشاهده نماييد. در ميان اجزاي تشكيلدهنده موبايل، قطعهاي فوقالعاده حساس و ظريف، به نام آي سي تغذيه، وجود دارد. البته ممكنه در اين حالت، صفحه - تاچ ال سي دي - تاچ شما همچنان كار كنه و در صورت تماس تلفني، و لمس گوشي بتونيد به اون جواب بديد. براي مثال ما در اين مثال، لپ تاپ مدل ideapad 100) را انتخاب كرده ايم.

صفحه تاچ لپ تاپ

لپ تاپ هايي بزرگ و بي ريخت كه برخي ويژگي هايش برايمان هيجان انگيز بود و آن هم اين كه، اين لپ تاپ ها داراي بخشي بودند كه به عنوان موس لپ (تاچ ال سي دي) تاپ شناخته مي شد، و بعد تر ها فهميديم كه نام واقعي آن تاچ پد لپ تاپ است! اگر قرار باشد ال سي دي تعمير شود كه اجرت تعميركار مطابق با (تاچ ال سي دي) نرخنامه مصوب اتحاديه دريافت مي شود، اگر تاچ ال سي دي بايد تعويض شود، هزينه دستمزد تعويض به اضافه خريد ال سي دي محاسبه مي گردد. براي خريد انواع تاچ ال سي دي اورجينال موبايل و تبلت در تمام برند ها، مي توانيد به كوك موبايل اعتماد كنيد.

تاچ متناقض

دليل اينكه از دو كلمهي متناقض كريستال و مايع در كنار هم استفاده ميشود اين است كه، ازآنجاييكه مولكولهاي اين كريستال آرايش خاصي دارند، درنتيجه، هر دو خصوصيات مايع و جامد را دارد. بسياري از كاربران هم اكنون از سيستم عامل ويندوز ۱۰ استفاده مي كنند. همچنين تاچپد هم كار نميكند. اگر دوست داريد اين نوشتار را داشته باشيد و مايل به دريافت اطلاعات بسيار بيشتر در مورد Log in - تاچ ال سي دي - لطفا به بازديد از وب سايت ما.

مراكز فروش ال سي دي

اين مركز به عنوان اولين و (تاچ ال سي دي) بزرگترين مرجع تعميرات موبايل در ايران با بهره مندي از كارشناسان ماهر و آموزش ديده و همچنين استفاده از ابزارهاي تعمير گوشي پيشرفته و مدرن، با تشخيص و عيب يابي درست، در سريع ترين زمان ممكن نسبت به تعمير و ترميم ال سي دي شكسته و از كار افتاده گوشي موبايل شما اقدام خواهند كرد و با تعمير آن كيفيت نمايشگر گوشي شما را به سابق باز خواهند گرداند.

لايه تاچ گوشي

همچنين لايه تاچ گوشي داراي يك كابل ارتباطي است كه به سوكت اختصاصي آن برروي مادربرد متصل ميشود و ازاينطريق فرامين لمسي را دريافت كرده و به گوشي منتقل ميكند. در برخي از مواقع كه ال سي دي گوشي خراب مي شود و نياز به تعويض پيدا مي كند، خريد تاچ ال سي دي دست دوم كه اتفاقآ سالم و فابريك خود دستگاه مي باشد، مي تواند كيفيت را به سابق باز گرداند و هزينه خريد ال سي دي شما را به مراتب كاهش دهد.

 https://esfahantel.com/product-category/%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/touch-lcd/

 

 

 

برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/12 ساعت: ۱۲ توسط:najram :